Yeni Amasyaspor'da Teknik Heyet İstifa etti. - Gezelim Görelim Amasya

Haber

Test Footer

Yeni Amasyaspor'da Teknik Heyet İstifa etti.

BERKEM GÖREVİNDEN AYRILDI

   Yeni Amasyasapor Teknik Direktörü Birol Berkem olağan üstü kurul sonrası açıklama yaparak görevinden ayrıldığını açıkladı.


   Berkem Yeni Amasyaspor Kulübünün yeni seçilen başkanı için kendilerine hayırlı uğurlu olmasını diliyorum herkes aldıkları bu takımı en iyi yerlere getirmeye talip oluyor inşallah yönetim kurulu arkadaşlarımız yeni seçilenlerde diledikleri amaçladıkları hedefe ulaşırlar olayın bize bakan yönüne gelince ben ve ekibim şuan itibariyle Amasyaspor'dan ayrılmış bulunuyoruz. 


    Kendi irademizle çünkü etik olarak kendimize mesleğimize saygı açısından yeni yönetime saygı açısından bu kararın alınması gerekiyordu tabi bu kararın maçtan bir gün öncesine denk gelmesi belki yanlış anlaşılmalara yol açar bilir ama buda bizim elimizde olan bir şey değil çünkü biz bu takımın son maçına çıkabilirdik fakat şuan mevcut seçilin başkan arkadaşımızın geçen hafta basın açıklamasında kendi çalışacağı hocanın ismini telaffuz etmesi kendisini o ismi taktir ettiğim arkadaştır o arkadaşın ismini telaffuz etmesi sonuç itibariyle kendilerinin başkan seçilmesi itibariyle görevi bırakmamızı gerektiriyor hem ahlaki olarak hemde mesleğe saygı açısından hemde Amasyaspor'un yeni yönetim kuruluna saygı açısından biz şuan itibariyle görevimizden istifa etmiş durumdayız dedi. 


     Berkem bugüne kadar Amasya'da bulunduğumuz süre zarfından bize desteklerini esirgemeyen başta kulüp Başkanımzı Ali İhsan Üzüm yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımız taraftarlar sizler basın mensupları hepsinden futbolcu takım kadrosu beraber çalışma fırsatı bulduğum malzeme sorumlumuz masörümüz mutfakta çalışan personeller hepsi bize değer katmışlardır pozitif yaklaşımlarıyla bizlere yardımcı olmuşlardır hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum Yeni Amasyaspor'un bundan sonraki lig maçlarında başarılar diliyorum dedi.