Eski Yönetim Resmen Açıkladı "Kesinlikle Aday Değiliz" - Gezelim Görelim Amasya

Haber

Test Footer

Eski Yönetim Resmen Açıkladı "Kesinlikle Aday Değiliz"

Tekeş: Kongrede kesinlikle aday değiliz

Yeni Amasyaspor Kulübü Basın Sözcüsü Bahadır Tekeş, 15.12.2018 günü saat 13.00’te yapılacak olağanüstü kongrede aday olmayacaklarını söyledi. 

Konuyla ilgili bir açıklama yapan Tekeş şunları kaydetti: “Bilindiği üzere Amasyaspor Yönetim Kurulu olarak olağanüstü kongre kararı almıştık. 08.12.2018 günü yapılan kongrede çoğunluk sağlanamadığı için yasal zorunluluk gereği kongre 15.12.2018 günü saat 13.00 e bırakılmıştır. Kongre buz kez çoğunluk aranmaksızın Belediye Kültür Merkezinde yapılacaktır. Tüm delege ve taraftarlarımızı kongreye bekliyoruz. Geçen hafta kongreden hemen önce yapmış olduğu basın toplantısında Sayın Metin Genç, Amasyaspor kulüp başkanlığına aday olduğunu açıklamıştır. Bugün itibarı ile başka bir aday çıkmamıştır. Daha önce de söylediğimiz gibi biz mevcut başkan ve yönetim kurulu olarak 15.12.2018 günü yapılacak ve başlaması için çoğunluk aranmayacak, kongrede kesinlikle aday değiliz. Yönetim kurulu olarak bizlerde kongreye katılacak ve yasal sürecin tamamlanması, kongrenin huzur ve sükûnet içinde yapılması için elimizden geleni yapacağız. Şu an için tek aday olan Sayın Metin Genç arkadaşımıza kongrede başarılar diliyoruz. Eski başkan yeni başkan, eski yönetim yeni yönetim demeden tüm şehir tüm taraftarlar bu kongrede seçilecek arkadaşlarımıza destek olmak zorundayız. Bizler bir önceki yönetim olarak yeni yönetimin her zaman yanında olacağız. Tek arzumuz takımın profesyonel lige çıkmasıdır. Bu vesile ile 15.12.2018 günü yapılacak kongrede aday olmayacağımızı bir daha kamuoyu önünde tekrarlıyoruz. Bu vesile ile; görev yaptığımız süre boyunca bizden desteğini esirgemeyen Valimiz Sayın Osman Varol’a, Belediye Başkanımız Sayın Cafer Özdemir’e, Ticaret Sanayi Odası Başkanımız Sayın Murat Kırlangıç’a, diğer tüm sivil toplum örgütlerine, maddi ve manevi destek olan işadamlarımıza, esnaflarımıza, eski başkan ve yöneticilerimize, birlikte çalıştığımız teknik direktör, antrenör ve futbolcularımıza, basın mensuplarımıza, emekçilerimize ve tüm taraftarlarımıza teşekkürü bir borç biliriz” diye konuştu.