Metin Genç resmen adaylığını açıkladı! - Gezelim Görelim Amasya

Haber

Test Footer

Metin Genç resmen adaylığını açıkladı!

METİN GENÇ YENİ AMASYASPOR KULÜBÜ'NE ADAYLIĞINI AÇIKLADI

Yeni Amasyaspor Kulübü Başkanlığına basın önünde adaylığını açıklayan Metin Genç bütün üyelerin kongreye katılarak oy kullanmalarını istedi.

Genç Geçen sezonda kulübe aday oldum görüşmeler yaptım bu süreçte iyi şeyler oldu Yeni Amasyaspor taraftarlarından iyi duyumlar aldım.Ancak secim gününe gelmeden önce biz Amasyaspor'a zarar vermeyelim diye geri çekildi.Çünkü entrikalarla dolu günler yaşadık ve mevcut Başkanımız sayın Ali İhsan Üzüm aday olarak Yeni Amasyaspor Kulübünün Başkanı oldu ve bizde Ankara ve Bursa'ya ikamet ettik ve sezon açıldı olumlu olumsuz şeyler oldu sonra inter net'den şahsıma yönelik açıklamalar geldi Bursa'dan İstanbul'dan klavye delikanlıları diye biz kimseye delikanlılık yapmadık biz Amasya'yı ve Amasyaspor'u sevdiğimiz için buraya geldik ama ben bu süreçte tüm Amasyaspor'a söz veriyorum klavyecilik oynamıyorum adayım dedi

Genç bur dayım ekibimle Amasyaspor'a hizmet vermeye varım herkesin kongrede olmasını istiyorum çünkü Amasyaspor şahısların üzerine kurulan bir kulüp değildir .Amasyaspor Amasya'ya Şehzadeler şeklinde kurulan bir takımdır bu takımıda yukarı çıkarmak için elimizden gelen herşeyi yapmaya hazırız dedi.

Genç daha sonra basın açıklamasını takip eden taraftarlarla fotoğraflar çekindi ve basın toplantısı sona erdi